2011. november 30., szerda

Tiny Love játszószőnyeg + AjándéK! - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Tiny Love játszószőnyeg és babatornáztató, hibátlan állapotban.
Több édes figura is lóg rajta, mindegyik csinál valamit. pl: zenél a nap, rezeg a béka, csillog a babatükör csörög a teknősbéka.
A szőnyegen dudál a nap, zörög a felhajtható virág, alatta pillangó.
Talán egy karikája nincs meg, ezért én most egy szalaggal kötöttem föl az egyiket. Pakolás közben lehet, hogy meglesz. Bár szerintem jobb is így, mert így szabályozható a magassága, kisebb korban is eléri.
Ajándékba adok hozzá egy három figurás plüss játékot, ez külön babakocsira tehető, én a hídra húztam fel ezt is. Mivel jobban lelóg, ezt már 3 hónaposan elérte a bébi.
Saját csomagolásában küldöm.
Ára újonnan 14 000 Ft volt!
Kérdezz bátran!


Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Az aukció vége: 2011-12-08 11:43
. Tiny Love játszószőnyeg + AjándéK! - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Fontos